O tym pojęciu można spokojnie napisać kilka prac naukowych! CSR ( czyli Corporate Social Responsibility) to koncepcja, która odnosi się do odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. CSR oznacza, że firmy mają obowiązek prowadzić swoją działalność w sposób etyczny, dbać o dobro społeczne, środowisko naturalne i interesy wszystkich swoich interesariuszy, nie tylko akcjonariuszy. Jest to podejście, które wykracza poza jedynie osiąganie zysku i zakłada, że przedsiębiorstwa powinny działać w sposób zrównoważony, uwzględniając wpływ swoich działań na społeczność, środowisko naturalne i gospodarkę jako całość. Zapraszamy do materiału, w którym pojęcie to omawiamy na przykładzie świata akademii!
Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Dodaj ocenę i komentarz